2008/07/21

dantelã de mãtase à la Bambu... fuck you're stupid!

Vara ne-a umplut de pitzipoance, care mai de care. Ne plimbam duminica pe Republicii cu Sebah , cum era de asteptat, in plina zi, zona e plina de tot felu' de vedete cu fite si cu muci la nas. Cum ne plimbam ca doi visatori ( eu fiind plina pe bluza cu milkshake de capsuni, caci nu am evoluat deloc din stadiul de copil neastamparat cu dinti de lapte :D ) ne loveste o voce firava in ceafa, care ne târâia mai ceva ca o boxa uzata in ureche. O domnisioara plina de ea cu 2 baieti plini de ei, povesteau de vacanta lor petrecuta la mare... Nu am tras destul cu urechea ( si-mi pare rau >:) ), dar nu am putut sa nu aud, cum nu a putut sa nu auda si restul Republicii, prostia omeneasca ( ce ironic ) a unei blonde: " am fost si la White Horse si fraierii imi tot ziceau sa-mi dau jos ochelarii de soare ca e noapte...

dar eu stiu ca le era ciuda pe mine si am ramas toata noaptea cu ei..." urmat de un Hahahaa ( isteric!)... WTF??? Am fost invadati de o adunatura de... fenomene paranormale, ca nu le pot numi persoane, care pe zi ce trece se aduna, se inmultesc, habar n-am de unde vin, pe unde se reproduc, dar cert este ca e plina tara cu tot mai multe specimene... mutatii genetice!

Pentru prevenirea acestor fenomene sunteti rugati sa:

  1. folositi prezervativul... niciodata nu se stie ce fufa se ascunde in spatele imaginii de fata lu'mama
  2. sa sfatuiti si voi la randul vostru alti barbati sa faca la fel
  3. evitati excesul de manele, prostie omeneasca si nuanta blonda
  4. nu credeti tot ce spune morandi si simona senzual
  5. cititi una bucata carte MACAR o data pe luna!!!

7 comments:

Anonymous said...

De unde apar? That's a very good question... Apar mai ceva ca si ciupercile dupa ploaie. Nu stiu daca-ti mai amintesti vremea cand apareau formatiile ca ciupercile dupa ploaie, scoteau o piesa de cacat, stateau o zi pe locul intai si dupa aceea dispareau. Ce ne enervau formatiile de genu'... era plin tembelizoru' de ele. Dar acum totul s-a mutat in viata de zi cu zi... astia-s aia care ascultau toate jegurile existente pe piata. Incetul cu incetul isi dau seama de ideea de grandomanie si o aplica ( dehhh... ochelari de soare prin cluburi, noapte ... baga-mi-as pwla :)) )... in fond si la urma urmei, ai dat niste recomandari ideale. Asta ar trebui sa fie cel putin un minim ;)!

Boogie said...

Nu am vrut sa fiu drastica :P Toate trebuie facute cu baby steps sa fie de lunga durata ;)

Anonymous said...

Ce rai sunteti ... ca de obicei :)
O deranja reflexia lunii in apa marii sau iluminatul nocturn sau blitzurile lui White Horse si a fraierilor de pe langa.

Railor!!! :))

Zici ca era blonda???

Anonymous said...

Mai,eu stiu clar ca astfel de specimene traiesc pe acest pamant ca sa polueze si mai mult aerul si sa faca umbra pe el....ca mai mult de atata nu-i duce capul oricat de mult ai incerca.Noroc cu mamica si taticu' care au furat cat au putut si acuma le da o masinutza sub funduletz si bani cu caru' ca sa-si plimbe ei posteriorul prin cluburi de fitze(unde se canta muzica buna=>manele:-&),unde isi pot etala ultimele achizitii in materie de imbracaminte.Oricat am incerca sa facem noi dreptate nu se poate pt ca sunt prea multi si persoane normale prea putine.Asa ca FUCK THEM!!!(scuze de expresie;)))

Anonymous said...

Am uitat sa ma semnez:fosta bale(ri)na:P

Boogie said...

@Doru: >:D< sorry, dar nu ne place să ocolim subiectul, asta am invăţat-o mai mult acum, de când lucrez la o firmă unde mă lovesc de tot felu'de persoane ( care mai de care! )... cu zăhărelul nu facem altceva decat să ne amăgim singuri :) si trebuie să recunosc că sunt momente in care nu mă pot abţine sa nu fiu 'meeeean'! >:)

@ioana bale(ri)na: bine ai venit pe ţărmul M.I.D! :X Btw, that's so true! :*

Boogie said...

PS@Doru: yep, vorbim de o blonda. Ador ironia situatiei! ;))