2008/07/07

bestial de mortal =))))

Nu mi-am vazut prietena cea mai buna din liceu de o vreme. Dupa lungi insistari, ea acceapta sa se vada cu bale(ri)na de mine la un suc in centru ( Apropos', ea a inventat termenul de bale(ri)na! :D ) Eu fiind o persoana mereu intarziata, a fost nevoita sa ma astepte 15 minute in fata la Vulturul Negru. Cum bine stim, zona aceea e invadata de hasmorocari ( se stie ca acesta injuratura este folosita des de consatenii nostrii ), iar amenzile politistilor nici nu-i mai sperie pe cei care indraznesc sa intinda mana dupa bani sau tigari. Isi face aparitia si patrula de politie pe acolo si parcheaza in statia de taxiuri ( pentru ca se poate, bre' ), iar politaiul din stanga si face semn á la Bruce Lee catre hasmorocarita,care isi tinea odrasla in husa de pe burta, sa se aproprie de masina. Aceasta merge tzantzosha spre masina, politistul termina de scris amenda in masina ( din nou, pentru ca se poate, bre' ) si ii mai face semn doamnei sa se aplece spre geam sa semneze... in secunda urmatoare din husa o mana de mini me isi face apritia si SHLAAAP!!! ii trage la politist o palma! =)))))))))))))))))))))))))))))) Vai de capul meu! Era sa fac pe mine cand am auzit! ( la propriu ) Bestiala faza! Rugam totusi pe domn' politist sa-si schimba fata de om incordat, caci nu in fiecare zi ai parte de o pocnitura de la un copil de culoare tinut in husa. Be happy nu va worry ca va mai primiti voi portia de la purandei strazilor :)

0 comments: