2008/07/13

my firts time... the thing hits me... leapsa muzicalã!

Am primit cadou si eu the thing numita leapsa de la Sebah. M-au trecut transpiratiile ( lasand de-o parte faptul ca faceam plaja á la pitzi ) si gandul ca ce am de facut cu ea... eram prea entuziasmata sa citesc ce continea :P Leapsa suna in felul urmator:

Listeaza 7 melodii pe care le asculti incepand de acum. Nu conteaza ce gen sunt, ce cuvinte folosesc, sau indiferent daca sunt frumoase sau nu, dar trebuie sa fie exact piesele pe care le asculti incepand din acest moment.
Mon mélodies:
  • Kt Tunstall - black horse and a cherry tree
  • Edwyn Collins - a girl like you
  • EMF - unbelievable
  • Lenny Kravitz - american woman
  • AC/DC - shook me all night long
  • Alanis Morissette - underneath
  • Texas - inner smile
Sper ca Adormitu se va distra la randul lui cu distinsa.

1 comments:

Anonymous said...

Asa suntem noi... tu cu playlistul tau, eu cu playlistul meu:). Dar si eu si tu am publicat un playlist mai variat ;)!