2008/07/15

Qfort nu-mi dã pace!

Nu mă pot abţine să nu fiu cârcotaşă... i'm so mean! >:) Totuşi, nu pot să tac când mă scoate din sărite fiecare reclamă tv creată de domnii care se ocupă de publicitatea pentru fireastrăle Qfort, în care mai nou s-au investit destui bani ca să danseze neuronii omului ca Elaine din Seinfeld si asta zilnic din 20 in 20 de minute! Fraţilor, aţi luat-o razna? Că eu în mod sigur DA după ce am auzit ( cu accent pe auzit! ) reclama de 9-10 ori într-o zi, căci ţin televizorul deschis doar pentru zgomotul de fond, dar ceea ce faceţi voi e perturbarea sistemului auditiv. E un mod mai insistent şi mult mai enervant de a atrage atenţia asupra parţii de marketing, şi vă felicit că aţi reuşit asta, dar for God sake, de ce trebuie să sară discul de 4 ori??? Ah! Distracţie placută cu MeTUBE...







2 comments:

Anonymous said...

Exista unele reclame care-s facute doar pentru IMPACT-ul asupra populatiei. Si reclamele astea idioate nu le putem numi altfel decat reclama idioata pentru impact ( sa vezi ca scriu si un articol despre asta ;) )

Boogie said...

Abia astept :) dar reclamă mai idioată ca cea de la QFort nu vei gasi niciunde ;))