2008/08/05

la multi ani iubire!

Una dintre cele mai importante zile pentru mine dintr-un an o reprezintă ziua de 5 august. Nici nu puteam să-mi imaginez ceva mai frumos pe această zi decât venirea pe lume a celei mai minunate persoane, pe care am avut onoarea s-o cunosc... pe lângă faptul că reprezintă un simplu corp uman plin de dragoste, inteligenţă, tandreţe, atenţie... tot ce-si poate dori sau chiar visa o femeie, e şi cel mai bun prieten pe care l-am avut vreoadată. Ii mulţumesc Celui de Sus că te-a creat ca eu sa nu fiu singură, ca să-mi petrec fiecare secundă din viată îndrăgostindu-mă de tine. Te iubesc mai mult decât ar fi permis pentru un om, iar de când te cunosc nu mi-e frică de nimic pentru că ştiu că eşti alături de mine, eşti fenomenal... când o să fiu mare vreau să fiu ca tine :).Fie ca cei 20 de ani pe care-i împlineşti să reprezinte doar o părtime din anii pe care ii vom petrece de azi noi împreună :"> Te ador creţule! LA MULTI ANI!!!

2 comments:

Anonymous said...

hmmm cum am intarziat!
La Multi Ani! - cretule :))

Anonymous said...

Buna,

ti-am vazut blogul mai devreme si pot sa zic ca mi-a placut. Ma interesa un schimb de linkuri. Daca vrei ma poti contacta la Y!messenger ID: tipseri_com

O seara placuta.

PS. scuze de deranj si "la multi ani!" pentru prietenul tau :)