2008/08/19

Cratere în țara lui Cremene

Când fusei în sat ( Derna ) am trecut prin mai multe comune/sate prin care își fac ruta tirurile cu materiale de construcții... construcția principală numindu-se AUTOSTRADĂ. Buuun. Din Oradea am luat-o spre Tileagd, toate bune si frumoase ( hmm, mai puțin bune drumurile din țara lui Cremene ) până ajungem pe ruta comună cu mașinile mari: 'AI DE CAPU'MIU! CRATEREEEEEEE!!! Pentru o clipă am regretat decizia de a-mi vizita rudele care trăiesc în peșterile cremenești. După hotarârea de a fugi de tehnologie, nu am luat nici măcar un aparat foto la mine să vă arăt cum am stat stucked pe marginea șoselei până apărea in zonă altă mașină, în cazul în care ne prăpădeam într-un crater să ni se ofere un prim ajutor. Teroarea si mai mare a inceput dinaintea Picleului, unde a trebuit să stăm până și în 5 minute doar să așteptăm câte-o mașină să traverseze zonele roșii, spectaculos a fost traversarea unei mașini cu numere străine o porțiune de 15 metrii cu obstacole pe ambele părți, mașina putând circula DOAR într-un zigzag periculos si lent. După terimarea cursei șoferul străin a fost drăguț să ne facă semn: acum să vă văd românilor. O meritam din plin, având în vedere că facem parte din această țară și nu reușim să punem la punct puțin conducătorii lui. Pe astfel de drumuri plătim taxa de drum, care de fapt e taxa pentru construirea a mai multor vile celor cărora le intră banii in portofel. God, I hate those people! Deci, român prost ce ești, n-ai încotro... circulă frate pe străzile pline cu cratere și copaci in care există gagii in uniforme, care te și amendează pentru neplătirea taxelor de vile... it sucks man!

1 comments:

Anonymous said...

Mișto senzație ( drumul până la Derna )! Parcă eram noi în război, nu Georgia.
În viața mea n-am văzut asemenea gropi și chiar nu exagerez sau glumesc! Erau de-a dreptul 'cratere'!!! Ar fi cea mai buna pistă pentru cursele off-road...
Chiar sunt curios cum s-ar fi descurcat un Hummer acolo :)