2008/08/17

Castraveţii stau plictisiţi în borcanul Suzuki Splash

Am fost plecată in concediu cu bărbatu'miu, but we're back ( se ştie :) ), acolo am prins si căsătoria civilă a Andrei cu Măruţă, cărora le urez Casă de Paitră, imi sunt tare dragi când îi văd împreună, şi nu numai, dar am fost tare nerăbdătoare să ajung la pc să le văd pe cele 2 domnişioare care trăiesc într-un borcan de castraveţi :) Nu mă inţelegeţi greşit, nu am nimic personal cu maşina, doar că-mi displace in totalitate marca acesteia. Am urmărit 2 zile fetele, după cum se vede e mai preferată Irinuca de către public, trebuie sa recunosc ca are un caracter mai colorat, pe când Mihaela e mai liniştită si cam timidă. Asta se poate observa si în aerul din masină. Idea constă în tactica Irinei, de-a face 'gălăgie', cu care va avea succes garantat deoarece Mihaela are o stare psihică slabă de înger... este strânsă cu usa, e doar o chestiune de timp cedarea psihică a acesteia. Le urez succes amândurora, trebuie să luăm în seamă că ceea ce fac ele nu e uşor, luând în considerare că nici în băncile şcolii nu ai răbdare să stai 6-7 ore, darămite ( imediat ) 2 săptămâni! Un alt big brother online, un alt concurs gen kiss, o altă sumă consistentă pentru producători, alţi concurenţi rezistenţi pentru borcănel. Pfff... :)

4 comments:

Anonymous said...

Welcome back my dear love :X:*:X!
Casă de piatră celor doi...
Cât despre SPLASH... Cea mai bună idee de marketing. Dacă la noi nu merg Reality Show-urile ( gen fam. Vijelie fără Ozzy ) încercăm ceva mai de succes : BigBrother copy! Se caută un sponsor, Suzuki in cazul de față, se face advertising for free pe toată durata concursului, se caută un brand mare, Ringier, și se face reclama pe tot ce ține de grupul Ringier. Costuri? Reduse! Câștig? Prea mult :)

Boogie said...
This comment has been removed by the author.
Boogie said...

:))) mi-am şters propiul comentariu! ;)) numai mie mi se putea întâmpla aşa ceva :P
@Sebah: Yep, despre asta vorbeam şi eu... dar lasă, bravo lor! :) Numai că maşina e... atât de... albastră... atât de... SUZUKI!! X(

Boogie said...

A câştgat Mihaiela... nu mă mir, Irina nu mai suporta presiunea care era la ea acasă în borcănel. Felicitări!