2008/06/26

Plm de patron taran cu 4 clase!

Prin meseria mea practic mersul la banca zilnic... nimic palpitant pana acum. Azi eram in mare graba, pe langa mersul la banca mai trebuia sa ajung si pe la notar cu niste dosare, dar banca fiind la 'un scuipat' de noi am zis ca intru repede la fete sa mi se semneze un ordin de plata si sa-mi continui drumul. 'Norocoasa' ca intotdeauna, prind doar un singur ghiseu deschis si o coada formata din 6 persoane. Am urmarit putin situatia si am vazut ca 2 cate 2 se cam cunosteau si povesteau de tot felu', poate, poate, nu va tine mult. Naiva fiind imi propun sa stau la coada. Trec 5 minute. Trec 15. Dupa 20 de minute ma suna sefu' ca ma asteapta notarul. Trece jumatate de ora. Imi asum responsabilitatea si ma cert pe mine ca nu am gandit mai rational, dar inainte sa gat' vad ca sunt pe terminate 'probleme financiare' a cuplului dinaintea mea. Ma ridic de pe scaun si ma apropriu de ghiseu... un zgomot de fundal ma loveste in ceafa... Booom! ... usa, Ingye, ingye shi depunem banii?? Intra cu viteza 2 barbati cu 4 clase ( intelegeti unde vreau sa ajung ). Unu, saracul, era muncitor cinstit, dar boul cu care a intrat purta adidasi sport la blugi si camasa :-@ Cand ajung in spatele cuplului dinaintea mea, boul de sef / patron afland ca la ghiseu trebuie mers se baga ca un handicapat cu niste foi in fata barbatului care statea deja la ghiseu si dandu-si aere de 'om prost' zice Vrem shi depunem bani seriosi in banca dumitale. Eu soc! Cea de la ghiseu nimic. Sotia domnului dinaintea mea il roaga politicos sa se departeze de 'tejghea' pana termina dansii de semnat. Agitat si orgolios se da cu un pas in spate. Cand ar trebui sa se sfarseasca asteptarea mea, boul se baga in fata mea cu maimuta lui si incep sa scoata dintr-o geanta leul greu. Nu va suparati dar eu urmam si nu am decat un ordin de plata! zic eu pe un ton grav, dar totodata politicos, la care raspunsul primit Nu am timp de asa ceva. Noroc ca in clipa urmatoare s-a deschis inca un ghiseu si nu am stat sa ma cert cu taranul dreqului. Cum putem avea in 2008 oameni cu mintea atat de redusa in Romania? Rusine bre'!

1 comments:

Anonymous said...

Sti cum e... la roman ii şade bine cu statu' la cozi. Sa nu uitam ca suntem niste domni si oameni ospitalieri fara egal. Suntem, cu totii, niste magari : pentru ca facem ca domnul cu adidasi si blugi si pentru ca permitem sa se intample asa ceva.