2008/06/17

gravatar.com sucks

Nu inteleg cum poate sa fie atat de imposibil acest site! Am incercat sa-mi creez un cont sa am si eu o imagine ca orice om normal care se chinuie acasa sa mai lase un comment pe la altii... daaar nuuuu! De mai bine de o ora ma chinui sa-mi gasesc un username care sa nu fie 'ocupat' deja si-mi apar in continuu aceleasi lucruri:

>> Your password does not meet our security guidelines . Please try a more complex password. (password issue)

>> Sorry, that username already exists! Click here for details (nickname issue)

Acuma scuza-ma, dar daca eu nu am o parola complexa, nu stiu cine are + nu inteleg de ce nu pot avea mai multe persoane username-uri comune daca adresa de mail din start difera... it's such a big dilema...

1 comments:

Anonymous said...

sigur romani is la gravatar.com ... :D