2008/09/09

Apel ginecologic...

Stau în birou şi meditez privind pereţii... imi perturbă liniştea un apel scurt, bănuiam că nu e de pe un număr de cosmote :) Am dreptate, e un număr fix. Nu-mi stă în fire să sun înapoi numerele necunoscute dar fiind la firmă... e pe gratis! >:) Când formez observ ca prefixul e a Clujului, dar continui, nu mă las bătută, doar am luat o hotărâre impotrantă. O voce de bărbat blând îmi răspunde pe un fundal surzitor de faxuri:
-Bună ziua.
-Bună ziua...
-Care este urgenţa?
-Urgenţa? Staţi puţin, că... eu... că... poftim? eu am fost sunată de pe acest număr şi vreau să vă întreb...
( mă întrerupe ) -Mă scuzaţi, dar când aţi fost sunată dumneavoastră de pe acest număr?!
-Acum 2 minute... dar în cazul în care nu sunt prea indiscretă, îmi spuneţi unde am sunat...
-La spitalul de urgenţă din Cluj, secţia ginecologie ( nici nu ştiam că există astfel de secţie la urgenţă! Sunt de la provincie :"> ) şi vă asigur că nimeni nu sună de pe acest număr niciunde, mai ales când sunt eu aici! ( zâmbeşte:) )
-... :| ... mă scuzaţi, o zi bună în continuare.
-La fel.

PS: Prin urmare, mă caută Ginecologia la birou! :))

5 comments:

Anonymous said...

poate ca e un semn divin... ciudate sunt caile lui dumnezeu... cand ne vedem la botez? :D

Boogie said...

Ya'sure! :))
Dedicaţie pentru adormitu:
Două ţigănci se duc la ginecologie,gălăgioase,nevoie mare. La intrare o întreabă pe asistentă:
-Pizdarul este?
-Cine întreabă?
-Hat'DOUĂ DOAMNE!

Anonymous said...

E bine că nu te caută FBI-ul :)!
@adormitu - lasă botezul, peste câţiva ani :P

@boogie - tu şi bancurile tale de femei :))))).... pizdulici aka pizdarul :))

Boogie said...

=))) oameni seriosi sunteti voi? :)) a trebuit sa stam serios de vorba doar ca sa va explic un banc sec... si tot nu v-ati prins? :))) haideti la pizdar, dragii mamii! >:D<

Anonymous said...

Buna.Am inceput o campanie la care toti cei inteligenti care au caracter sunt invitati sa solidarizeze.Campania se numeste :"Inceteaza sa fii PAPAGAL!" Mai multe detalii aici: http://www.sepoarta.ro/Articole/inceteaza-sa-fii-papagal.html

Va multumesc